Returret & reklamation

Tilfredshedsgaranti

Du har 14 dages fuld returret, gældende fra den dag, du modtager varen. Når vi har modtaget og godkendt varen, refunderes købesummen til din konto indenfor få dage. Hvis du har betalt med betalingskort, vil beløbet blive ført retur dertil. Hvis du har betalt via bankoverførsel, skal du huske at vedlægge dit registreringsnummer og kontonummer. Ønsker du at få ombyttet varen til en anden vare, skal det blot skrives i returskemaet.

Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur. Ved varer, som ikke kan sendes almindeligt retur med posten, kan du kontakte os, og vi vil hjælpe dig med forsendelsen.

Varer der returneres eller skal ombyttes, kan sendes til vores adresse, afleveres på vores adresse eller du kan nægte modtagelse. Benyt venligst vores returskema, som kan hentes ved at klikke her: Download returskemaet

Bemærk – fortrydelsesret er ikke gældende ved erhvervskøb.

Varens stand, når du sender den retur

En vare skal fremstå som ny ved returnering, men du må gerne undersøge varen på samme måde som ved et almindeligt butikskøb. Er varen taget i brug, har du stadig fortrydelsesret, men du skal selv betale for værdiforringelsen, som bliver vurderet af sælgeren.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, eller original emballage mangler eller er beskadet, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Reklamationsret

MediaSupply.dk yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, som direkte eller indirekte er opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles MediaSupply.dk indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende sendes eller afleveres for reparation eller ombytning til vores adresse. Husk at vedlægge en kopi af kvittering, samt en besked om, hvad varen fejler. Vores adresse er: ProduktivIT ApS, Baldersbækvej 2, 2635 Ishøj.

Har vi modtaget en vare fra dig pga. fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en e-mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation.

Du har mulighed for at klage til Forbrugerklagenævnet, når du handler hos os.

Få besked ved hjemkomst Når du tilmelder dig her, vil du få én besked når varen er på lager igen.
0
    0
    Kurv
    Din kurv er tomGå tilbage